قیمت قالب فلزی

قالب مدولار فلزی به وسیله پین یا گوه به هم متصل می شوند. قیمت قالب فلزی در کارخانه های مختلف با توجه به نوع ورق بکار رفته در آن متغیر می باشد.

معرفی قالب مدولار فلزی و قیمت آن

شاید در هنگام ساخت سازه های بتنی دیده اید که از قالب های فلزی برای ساخت انواع اعضای سازه های بتنی استفاده می شود. قالب مدولار فلزی نام قالبی است که از آن برای ساخت فونداسیون، دال، دیوارها، تیر و ستون، سقف و … استفاده می شود که قالب های تسمه ای آن به وسیله گوه یا پین به هم متصل می شوند تا قالب هایی با طول و عرض مضربی از 5 ایجاد کنند. در این نوشته قصد داریم تا شما را با قالب های فلزی مدولار و قیمت آن بیشتر آشنا کنیم بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت قالب فلزی بتن

آشنایی با قالب مدولار فلزی

امروزه در صنعت ساختمان سازی از قالب های فلزی با طول و عرض مختلف به نام قالب مدولار فلزی استفاده می شود. این قالب های تسمه ای از طول 50 تا 200 سانتی متر و عرض 10 تا 50 سانتی متر برخوردارند که با استفاده از اتصالات مختلف از قبیل پین یا گوه به هم متصل می شوند. از قالب های مدولار فلزی برای ساخت انواع سازه های بتنی از جمله سقف، دیوارهای یکطرفه و دوطرفه، تیر و ستون، دال، دیوارهای مرتفع، دیوارهای قوسی و … استفاده می شود. ابعاد قالب مدولار فلزی که از اتصال قالب های تسمه ایجاد می شود مضربی از 5 خواهد بود. این قالب های فلزی هنگام اجرا باید با استفاده از لوله های داربست و گیره در راستای افقی و عمودی مهار می شوند تا به صورت دقیق اجرا شوند.

از متعلقات و اجزای قالب های فلزی مدولار، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیره اتصال قالب ها
  • پین و گوه یا کلمپس به منظور اتصال قالب‌های تسمه ای
  • واشر و مهره
  • لوله داربست
  • کلاهک
  • دستک تیر

(تصویر شماره 1)

انواع قالب های مدولار فلزی

قالب های فلزی که در اجرای انواع سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. دارای 3 نوع مختلف هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • قالب ثابت
  • قالب رونده
  • قالب لغزان

حال قالب هایی که با ابعاد استاندارد ضریبی از 5 سانتی متر در بازار موجود می باشند. به قالب استاندارد فلزی شهرت دارند و قالب هایی با شکل های مثلث، متوازی الاضلاع، ذوزنقه و … را قالب فلزی خاص می نامند.

قیمت قالب فلزی مدولار

اگر قصد خرید قالب فلزی را دارید، بد نیست بدانید که قیمت قالب فلزی مدولار در کارخانه های مختلف متفاوت می باشد و این موضوع به نوع ورق استفاده شده در قالب بر می گردد. بهترین ورق برای ساخت قالب های فلزی، ورق فولاد مبارکه اصفهان محسوب می شود. بنابراین به منظور خرید قالب های مدولار فلزی، بهتر است به نمایندگی های معتبر و مجاز فروش قالب مراجعه کنید.

 

 

 

پخش عمده قالب فلزی بتن, فروش داربست مدولار, فروش قالب های فلزی بتن, مفصل قالب نیوجرسی, قالب فلزی بتن تولید, فروش قالب سرستون, ساخت قالب نیوجرسی, قالب ستون گرد, قالب نیوجرسی بتنی , ساخت قالب مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن ریزی, قالب های مدولار سقف, قالب های فلزی مدولار, داربست مدولار مثلثی, داربست مدولار چکشی, داربست مدولار قم

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط