از قالب فلزی بتن به منظور ساخت سازه های بتنی استفاده می شود. به منظور خرید قالب فلزی بتن در کرج و تهران به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

راهنمای قالب فلزی بتن در کرج و تهران

 

قالب هایی که به وسیله پین یا گوه به یکدیگر متصل می شوند تا در ساخت سازه های بتنی از آنها استفاده شود، قالب فلزی بتن نام دارند. اگر قصد استفاده از قالب های فلزی بتن در شهر کرج یا تهران را دارید، می توانید به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز در زمینه عرضه قالب فلزی مراجعه کنید و انواع قالب فلزی نو و دست دوم را خریداری یا اجاره کنید. قیمت قالب فلزی بتن تهران و کرج با توجه به جنس ورق st37 مورد استفاده در آن متفاوت می باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید قالب های فلزی بتن با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

قالب فلزی بتن چیست؟

امروزه در صنعت ساختمان سازی از قالب های فلزی بتنی در ابعاد استاندارد و به شکل های خاص استفاده می شود که به منظور دوام و شکل دهی انواع اعضای بتنی کاربرد دارد. تسمه های فلزی با استفاده از پین یا گوه به یکدیگر متصل می شوند که با استفاده از گیره و لوله های داربست مهار و تراز خواهند شد.

از متعلقات قالب های فلزی بتن، می توان به دستک، کلاهک، گیره اتصال، پین یا گوه اتصال تسمه ها، لوله های داربست و همچنین واشر و مهره اشاره کرد که در هنگام نصب و اجرای قالب های فلزی بتن مورد استفاده قرار می گیرند.

این قالب ها در 3 نوع مختلف قالب ثابت، قالب لغزان و قالب رونده در بازار عرضه شده اند که قالب استاندارد با ابعاد ضریب 5 سانتی متر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد تهیه و خرید قالب های فلزی بتنی برای اجرای سازه بتنی در شهر کرج یا تهران را دارید، در ادامه این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

(تصویر شماره 1)

فروش قالب فلزي بتن در كرج و تهران

پیمانکاران فعال در زمینه ساخت و اجرای سازه های بتنی به منظور تهیه و خرید انواع قالب های فلزی بتن در شهر تهران و کرج، می توانند به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه انواع قالب فلزی مراجعه کنند. بسیاری از مراکز عرضه لوازم ساختمانی در زمینه ارائه انواع قالب فلزی بتن کرج و تهران فعالیت می کنند که به فروش قالب های فلزی بتنی نو و اجاره قالب فلزی می پردازند.

ساکنین شهر کرج و تهران برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و فروش قالب فلزی بتن می توانند از فروشگاه های آنلاین نیز لیست قیمت را دریافت کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت قالب فلزی بتنی با توجه به نوع ورق st37 مصرفی متغیر می باشد.

هنگام خرید قالب فلزی نو به نکات زیر توجه کنید:

  • ضخامت ورق مصرفی در قالب فلزی
  • نوع ورق فولادی(بهترین ورق از کارخانه فولاد مبارکه سپاهان می باشد)
  • عدم پیچیدگی و اعوجاج قالب
  • تهیه متعلقات نصب و اجرای قالب از جمله پین، داربست فلزی، گیره، دستک و …

 

 

قالب فلزی بتن تونل, انواع داربست مدولار, قیمت قالب فلزی بتن, نیوجرسی بتنی مفصل دار, خرید و فروش قالب فلزی بتن, قالب سرستون سیمانی, ساخت قالب های نیوجرسی, قالب فلزی ستون گرد, قالب بتنی نیوجرسی, انواع قالب های مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن, قالب مدولار ساختمان, قالب مدولار فلزی, داربست مدولار مثلث امگا, داربست مدولار چکشی چیست

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط