داربست مدولار مثلثی یکی از پر کاربردترین داربست های موجود در بازار می باشد. داربست مدولار مثلثی قیمت بسیار مناسب دارد و بسیار ساده است.

خرید داربست مدولار مثلثی از شرکت فیدار فولاد

 

داربست مدولار مثلثی یکی از پرکاربردترین انواع داربست ها است و در پروژه های عمرانی در کنار قالب های بتن استفاده می شود. شرکت فیدار فولاد یکی از تولیدکنندگان اینگونه از داربست ها است که داربست های مدولار مثلثی با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیت را زیر نظر متخصصان این مجموعه تولید می نماید.

داربست مدولار مثلثی

همانگونه که از نامش پیداست با اتصالاتی مثلثی شکل که به صورت نر و ماده به هم متصل شده اند، تشکیل شده است. نصب اینگونه از  داربست ها خیلی ساده است و نیازی به فرد متخصصی ندارد. داربست مدولار مثلث امگا، قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند. همچنین اینگونه از داربست ها دارای استهلاک بسیار کمی است و در صورت سقوط از ارتفاع، خیلی کم تغییر شکل می دهد. از این داربست ها برای کفراژبندی در پروژه های عمرانی همچون ساخت پل ها و یا بخش ساختمانی استفاده می شود. ارتفاع  فریم های داربست های مثلثی دارای اندازه های 50 سانتی متری، 75 سانتی متری و 100 سانتی متری بوده و عرض آن ها 120 سانتی متر است. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این نوع از داربست ها برای نما مناسب نیستند.

داربست مدولار مثلثی

مزایای استفاده از داربست های مدولار مثلثی

  • داربست های مدولار مثلثی از نظر کارکرد یکی از ساده ترین نوع  بوده و همچنین ارزان ترین نوع داربست ها نیز محسوب می شوند.
  • این نوع از قالب ها به راحتی در کفراژبندی انواع دال های بتنی و سقف های بلند و گسترده ترکیب شده و توسط کارگران ساده به صورت میزهای ساده مدولار قابل مونتاژ هستند.
  • باکس های این نوع از داربست ها به صورت جداگانه ای می توانند کنار هم قرار داده شوند و می توان کاری کرد که میزان تحمل بار این گونه از داربست ها تا 14 تن نیز افزایش یابد.
  • این نوع از داربست ها برای ارتفاعات بلندی که دسترسی به آن ها سخت است می توانند استفاده شوند.
  • برای باز و بسته کردن  نیازی به تجهیزات خاصی همانند آچار نیست.
  • برای باز و بسته کردن نیاز به کارگر با مهارت خاص نیست و کارگران ساده نیز می توانند آن را نصب کنند.

تولید و فروش داربست های مدولار مثلثی

شرکت فیدار فولاد یکی از تولید کنندگان انواع داربست مدولار مثلثی  است. این شرکت در زمینه تولید انواع قالب های بتنی و داربست، فعالیت خود را از سال 1382 آغاز نمود. متخصصانی که در این مجموعه مشغول بکار هستند، همگی دارای تجربه بسیار بالا و دانش کافی در زمینه تولید انواع محصولات مورد نیاز برای ساخت و ساز می باشند. داربست های مثلثی تولید شده توسط این مجموعه، دارای استانداردهای لازم می باشد و شما با کمترین هزینه می توانید این داربست ها را از فیدار فولاد خریداری نمایید.برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان فیدار فولاد ارتباط برقرار نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

قالب فلزی بتن تونل, انواع داربست مدولار, قیمت قالب فلزی بتن, نیوجرسی بتنی مفصل دار, خرید و فروش قالب فلزی بتن, قالب سرستون سیمانی, ساخت قالب های نیوجرسی, قالب فلزی ستون گرد, قالب بتنی نیوجرسی, انواع قالب های مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن, قالب مدولار ساختمان, قالب مدولار فلزی, داربست مدولار مثلث امگا, داربست مدولار چکشی چیست

 

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط