اگر جزو فعالین در صنعت ساختمان هستید مطمئنا با قالب های مدولار آشنایی نسبی دارید. در ادامه بیشتر درباره قالب های مدولار مطالعه نمایید.

با انواع قالب های مدولار آشنا شوید

برای این که یک سازه بتنی محکم داشته باشیم نیاز به یک قالب بندی استاندارد است. برای همین است که از قالب مدولار برای این کار استفاده می شود. این قالب ها یک ابزار کار مفید با عمری طولانی است. در این مقاله ما شما را با قالب های مدولار بیشتر آشنا می کنیم.

انواع قالب های مدولار

برای این که یک سازه بتنی مقاوم داشته باشیم استفاده از قالب یک امر ضروری است. از گذشته نیز برای این که یک سازه بتنی ساخته شود از قالب استفاده می شد. اما این قالب ها باید همان در محل پروژه ساخته می شد. این کار زمان زیادی را صرف می کرد و به علت استفاده از چوب و نئوپان این قالب ها به سرعت فرسوده شده و از بین می رفتند. اما امروزه با ساخت قالب مدولار  مشکل این مشکلات رفع گردید. قالب  های مدولار در انواع قالب دیوار، قالب ستون، قالب تیر و دال ساخته می شود. قالب مدولار با پین و گوه و دیگر اتصالات بتن به هم متصل می شوند و بعد از استفاده از هم باز می شوند.

تصویر 1

مزایای استفاده از قالب مدولار

مزیت استفاده از قالب های مدولار نسبت به قالب های چوبی در این است که سطح بتن بعد از باز کردن قالب بسیار صاف و یک دست است. فقط درز قالب ها به جا می ماند. این قالب ها را به دفعات می توان استفاده کرد. البته به خاطر داشته باشید استفاده از این قالب مدولار به دفعات مشروط به این است که این قالب پرتاب نشود و یا این که از ارتفاع زیاد سقوط نکند. در این صورت است که می توان از قالب 60 بار استفاده کرد. برای همین استفاده از این قالب ها برای ساختمان سازی و پروژه های ساختمانی بسیار به صرفه است. همچنین استفاده از این قالب ها به روند ساختمان سازی سرعت بیشتری می بخشد. این قالب ها با شرایط اقلیمی منطقه نیز سازگارتر هستند. در انتها این نکته را به خاطر داشته باشید که در پروژه هایی که مقدار جریان و فشار بالا است استفاده از این قالب ها بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما است.

خرید و فروش قالب مدولار

شرکت فیدار فولاد سازنده قالب های مدولار در انواع گوناگون می باشد. طراحی قالب مدولار در این شرکت تحت نظر متخصصان این صنعت است. ساخت قالب مدولار نیز در این شرکت با بهترین کیفیت و با ابعاد و اندازه مختلف با سفارش مشتری انجام می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت فیدار فولاد  از انواع محصولات این شرکت دیدن و نسبت به سفارش نوع محصول خود اقدام فرمایید.  در این شرکت سعی شده است که بهترین ومعتبرترین تجهیزات را به شما عرضه نماییم. با اعتماد به ما و محصولات ما می توانید در پروژه های خود به موفقیت برسید. قالب مدولار فروش ما با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

قالب فلزی بتن تونل, انواع داربست مدولار, قیمت قالب فلزی بتن, نیوجرسی بتنی مفصل دار, خرید و فروش قالب فلزی بتن, قالب سرستون سیمانی, ساخت قالب های نیوجرسی, قالب فلزی ستون گرد, قالب بتنی نیوجرسی, انواع قالب های مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن, قالب مدولار ساختمان, قالب مدولار فلزی, داربست مدولار مثلث امگا, داربست مدولار چکشی چیست

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط