شرکت فنی مهندسی فیدار فولاد تولید کننده انواع قالب نیوجرسی 4 و 6 متری استاندارد وزارت راه میباشد که به روش مختلف قابلیت ساخت آن را دارد.ساخت قالب نیوجرسی با توجه به کاربرد بسیار آن در سالهای اخیر افزایش یافته است.

در ساخت قالب نیوجرسی از انواع طراحی ها و اشکال مختلف بهره مند می شوند.

اطلاعاتی درباره ساخت قالب نیوجرسی

ساخت قالب نیوجرسی با توجه به کاربرد بسیار آن از پرسفارش ترین قالب های مورد استفاده در سال های اخیر می باشد که قیمت آن با توجه به متریال های استفاده شده در ساخت آن محاسبه می گردد.

ساخت قالب نیوجرسی

قالب نیوجرسی برای هدایت و در مسیر قرار دادن وسیله نقلیه مورد استفاده واقع شده و به مانع بتنی نیز شناخته می شود که به منظور برخورد کناره های ماشین با این قالب نیوجرسی ، سبب هدایت و برگرداندن لبه های خودرو شده و در نتیجه خسارت وارده را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

در ساخت قالب نیوجرسی با توجه به مواد اولیه و نوع طراحی به سه دسته مختلف تقسیم بندی می کنند که این سه دسته شامل قالب بتن نیوجرسی، نیوجرسی بتنی و میلگرد، نیوجرسی پلاستیکی می باشد. هم چنین از لحاظ اتصال به انواع مختلفی چون اتصال کام و زبانه، بدون اتصال و اتصال مفصلی اشاره کرد که در ساخت قالب نیوجرسی با توجه به انواع مختلف آن از کیفیت و کارایی بسیار بالا و استاندارد بهره مند می شوند برای مثال در تولید نیوجرسی بتنی جهت افزایش استحکام و مقاومت از میلگرد نیز استفاده می کنند که این امر مانع از وقوع صدمات ناشی از تصادف خواهد شد.

ساخت قالب نیوجرسی با توجه به کاربرد بسیاری که داراست در زمینه های مختلفی چون هدایت مسیر آب رودخانه، ممانعت از انتشار آتش در جنگل ها، سیل بند و غیره مورد استفاده واقع می شود.

قیمت قالب نیوجرسی

در ساخت قالب نیوجرسی از مواد اولیه چون سیمان، آب، میلگرد، سنگدانه، افزودنی و مفصل بهره مند می شوند توجه داشته باشید که نوع متریال به کار رفته ساخت قالب های نیوجرسی بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو می توان گفت قیمت قالب نیوجرسی با توجه به نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید آن محاسبه می گردد. مهندسین زبردست و زبده با استفاده و بهره مندی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین متریال های در تولید قالب نیوجرسی، سازه ای مقاوم و با استحکامی را ارائه می دهند که طول عمر بیشتر آن از جمله مزیت های قالب نیوجرسی با کیفیت می باشد. شما می توانید برای داشتن مقرون به صرفه ترین هزینه در تهیه و خرید این سازه ابتدا به صورت اینترنتی شرکت های تولیدی قالب نیوجرسی را مشاهده و قیمت های ارائه شده را ببینید.

تصویر 2

فروش قالب نیوجرسی

 با توجه به کاربرد بسیار قالب نیوجرسی که در بخش اول نیز به آن اشاره کردیم می توان گفت در حال حاضر فروش قالب نیوجرسی بسیار افزایش یافته است. با توجه به سفارش مشتریان و کاربران این سازه در انواع طراحی های مختلف با اشکال متفاوت تولید و عرضه می گردد شما می توانید براساس نقشه و ابعاد مدنظر می توانید این قالب را سفارش دهید.

قالب فلزی تیرچه بتنی, داربست مدولار قیمت, قیمت قالب فلزی بتن نو, نیوجرسی مفصلی 4 متری, انواع قالب فلزی بتن, خرید قالب فلزی بتن نو, قالب سرستون سیمانی, ساخت قالب های نیوجرسی, قالب فلزی ستون گرد, قالب بتنی نیوجرسی, انواع قالب های مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن, قالب مدولار ساختمان, قالب مدولار فلزی, داربست مدولار مثلث امگا, داربست مدولار چکشی چیست

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط