هر آنچه که لازم است درباره مفصل نیوجرسی بدانید.

 

قالب مفصل نیوجرسی، قالبی است که امروزه به دلیل کاربرد زیاد نیوجرسی های مفصلی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت بالا و امنیت زیادی که نیوجرسی های مفصلی می توانند در جاده ها ایجاد نمایند سبب شده است که این قطعات به جایگزین های بسیار خوبی برای گارد ریل ها تبدیل شوند. از این رو در این مطلب بیشتر با نیوجرسی های مفصلی و موارد کاربرد آن آشنا می شوید.

منظور از قالب نیوجرسی مفصلی چیست؟

قالب نیوجرسی مفصلی به قطعه ای گفته می شود که از آن برای ساخت نوعی از قطعات پیش ساخته استفاده می شود و هدف اصلی از ساخت آنها ایجاد موانع بتنی در جاده ها و آزادراه ها می باشد. حتماً دیده اید که تا چند سال پیش در آزاد راه ها و لبه ی پرتگاه ها از گاردریل استفاده می شد که تجربه نشان داد این گاردریل ها به خوبی از خسارات تصادفات جاده ای جلوگیری نمی کنند و نمی توانند وسایل نقلیه را به سمت دیگری هدایت نمایند. از این رو از سال 1394 تصمیم گرفته شد تا نیوجرسی های مفصل دار که از طراحی های استانداردی برخوردار هستند، جایگزین گاردریل ها شوند که همین عامل سبب افزایش فروش مفصل نیوجرسی شده است.

یکی از مهمترین کاربرد های نیوجرسی مفصلی، جلوگیری از افتادن نور خودروهای روبرو می باشد که این موضوع تاثیر بسیار زیادی در کاهش خستگی راننده ها و کم شدن تصادفات جاده ای داشته است.

قالب نیوجرسی مفصلی در اندازه های مختلف در دسترس می باشد که در نتیجه ی آن امکان تولید نیوجرسی با هر اندازه و ابعادی وجود دارد، اما نیوجرسی های 4 و 6 متری مرسوم ترین و متداول ترین نیوجرسی هایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

(تصویر1)

منظور از مفصل نیوجرسی چیست؟

تاکنون با نیوجرسی مفصل دار، موارد کاربرد و مزایای استفاده از آن آشنا شدید. حال می خواهیم به بررسی مفصل نیوجرسی بپردازیم. لازم به ذکر است که مفصل نیوجرسی در واقع مهمترین و اصلی ترین قطعه ایست که در انواع نیوجرسی مفصلی، مانند نیوجرسی مفصلی 4 متری وجود دارد. در واقع هدف اصلی از ساخت مفصل قالب نیوجرسی، متصل کردن 2 نیوجرسی به یکدیگر با استفاده از آن می باشد. مفصل های نیوجرسی به گونه ای طراحی شده اند که به شکل 2 مادگی و 1 نری در دسترس می باشند که با این طراحی خود یک دست کامل را تشکیل می دهند. این مفصل ها نزدیک به 13.2 کیلوگرم وزن دارند.

(تصویر2)

بررسی قیمت و فروش نیوجرسی بتنی مفصل دار

قیمت مفصل نیوجرسی وابسته به عوامل متعددی است و نمی توان به طور کامل قیمت واحد و مشخصی را برای آنها در نظر گرفت. به عنوان مثال وزن نیوجرسی ها یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت تمام شده مفصلی نیوجرسی های در حال فروش می باشد.

 

 

کارخانه قالب فلزی بتن, داربست های مدولار, قالب های فلزی بتن, نیوجرسی مفصل دار, قیمت قالب فلزی بتن ریزی, انواع قالب سرستون, ساخت قالب های نیوجرسی, قالب ستون گرد, قالب نیوجرسی بتنی, انواع قالب های مدولار, قالب فلزی بتن کرج, قالب مدولار بتن, قالب مدولار ساختمان, قالب مدولار فلزی, داربست مدولار مثلث امگا, داربست مدولار چکشی چیست

ارسال دیدگاه

پست های مرتبط